donderdag 6 januari 2022

Dag 14; Just a lazy day

Vandaag gaat de wekker vroeg, ik heb niet geslapen vannacht, vraag me niet waarom, en Daan zijn buik geeft nog steeds problemen. Dus de keuze is dan ook lekker snel gemaakt. We gaan vandaag niet naar Merrit Island en ik duik nog even terug mijn bed in.
Om 11 uur komen we eruit en ben ik in ieder geval een beetje bijgekomen.

We doen weer lekker een ontbijtje eten met zijn allen, heerlijk buiten bij het zwembad. Wat een rust hier, je hoort hier echt haast niks van het verkeer.
De jongens willen heel graag zwemmen bij het resort en ik wil heel graag verder met mijn boek waarvan ik had gedacht dat ik inmiddels al bij boek 3 zou zijn, maar nog steeds met het 1e boek bezig ben 🙈

Maar eerst moet we nog iets anders regelen want we komen erachter dat we de testen te vroeg hebben geboekt. Het is namelijk 24 uur en geen dag. Als we gaan kijken of we de afspraak kunnen wijzigen is er dus helemaal geen plek meer. We moeten dus zoeken naar een andere, maar ook dat is zo gedaan want we hadden al een tip gekregen van een site waar dus voldoende plek is. We boeken gelijk onze testafspraken en rekenen gelijk bijna $400 af 😱

Nu dit geregeld is gaan we naar het zwembad hier op het resort, hier rijden we wel met de auto heen, het resort is best groot.
We vinden een plekje en Daan en ik gaan hier lekker lezen, de jongens duiken gelijk het zwembad in en gaan van de glijbaan af.





Mijn ouders komen niet veel later aan lopen en vinden nog plekjes met ligstoelen, dit is veel beter en wij verhuizen ook gelijk die kant op. Hier vermaken we ons wel, het zonnetje schijnt maar er zijn teveel wolken dus echt volop zonnen lukt vandaag niet.
Zelfs Daan is een boek aan het lezen, en dit aanzicht verbaasde zelfs de jongens, waarop Damian zegt ; "huh papa lees jij ook boeken?" 😂

Opa en oma gaan ook nog even zwemmen met Damian en Jayden, zelfs opa van de glijbaan en ze doen de Lazy River nog even maar dat water schijnt heel erg koud te zijn.




Daan gaat daarna ook nog met de jongens zwemmen en relaxen ook nog even de jacuzzi die goed warm is.



We houden het hier een aantal uurtjes vol en als de zon onder aan het gaan we weer terug naar de villa.

Hier kleed iedereen zijn eigen om en gaan we richting de Walmart, ik moet nog iets terugbrengen en halen we gelijk wat brood etc.
Na de Walmart willen we nog ergens wat gaan eten maar nog geen idee waar, we zijn aan deze kant helemaal niet zo bekend.
Eerst even naar de villa spullen opruimen en dan weer verder.


Eerst rijden we naar Posner Park maar daar vinden we niet echt iets wat we willen. Ik heb nog een bon van de Burger King en Daan had er gisteren 1 gezien toen we naar de villa reden. Als we die kant oprijden krijg ik een appje dat er iemand voor mij aan de deur staat. Blijkt dat Gerrit en Joke bij de villa staan om een bakkie te doen.
Het is nog wel grappig want hij vraagt mijn vader naar Anita, die is er nou net niet haha. Zou Daan dan een Sjonnie zijn 😅
Uiteindelijk weet hij het weer en praat nog even met mijn ouders. Afspreken wordt dus een andere keer, maar wel leuk dat ze even langs zijn geweest.

Als we terugkomen gaan de jongens 1 voor 1 in het ligbad en wij kijken lekker tv op bed. 



Ik kom hier een serie tegen waarvan ik 6 seizoenen heb gezien in Nederland en seizoen 7 kwam niet meer uit, hier is hij dus wel te zien dus die gaan we maar even kijken.
We maken het niet te laat vanavond want morgen willen we echt naar Merrit Island, zoveel dagen hebben we hier ook niet meer.
We nemen nog een douche en daarna gaan we lekker ons bedje in. Mijn ouders gaan morgen niet mee en blijven in de villa, ook niet verkeerd. 😀

2 opmerkingen:

  1. Weer zo dag om in te lijsten
    Ja die villa’s daar is niks mis mee
    Maar voor ons twee erg groot
    Jammer dat je niet thuis was en ja ik zal het niet meer zeggen hoor
    Lieve mensen je ouders hoor Nathalie
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker lui dagje zo, ook weleens fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dag 17; Our last full day here in Florida

Vandaag rekken we het tot half 11 met uitslapen, ik heb weer niet echt denderend geslapen. Er zit sinds onze trip naar Merrit Island een mug...