zondag 9 januari 2022

Dag 17; Our last full day here in Florida

Vandaag rekken we het tot half 11 met uitslapen, ik heb weer niet echt denderend geslapen. Er zit sinds onze trip naar Merrit Island een mug in de auto en die heeft mij flink te grazen genomen, ik telde gisteren maar liefst 20 beten. Ach ja sh** happens zullen we maar zeggen.

We doen allemaal weer ons ontbijtje en als we allemaal klaar zijn, blijven mijn ouders in de villa om hun koffers te doen en wij gaan op pad voor wat laatste dingetjes te regelen.
We rijden eerst langs de Target om een kaart te kopen en wat giftcards, daarna
gaan naar Burlington om daar te kijken, Daan ziet toch nog wat shirtjes en spijkerbroeken, de jongens ook nog wat shirtjes en truien van Space Jam en ik scoor ook nog 2 spijkerbroeken en een trui.

Dan lopen we naar hiernaast voor Damian voor Nike's, hij ziet wel leuke schoenen maar uiteraard niet in zijn maat. Op de 192 blijken ze nog wel een paar in zijn maat te hebben dus die laten we apart leggen en rijden we daar naar toe.

Als we aankomen willen we toch nog kijken voor de 2e paar voor de helft van de prijs maar we zien niet echt wat leuks. Ik ga toch eens voor mezelf kijken en zie zowaar hele leuke Puma's staan en ook nog eens in mijn maat. Die nemen we dus mee. Ik heb met de punten sparen nu een giftcard van $15 maar dat is voor een volgende aankoop, ik vertel dat we morgen vertrekken en we waarschijnlijk niet naar Amerika komen dit jaar. Ze doet er totaal niet moeilijk over en verzint een trucje waardoor ik ook nog eens de $15 korting krijg op de aankoop.

Ik stuur Monique een berichtje of ze thuis is en dit is geen probleem dus we rijden richting Windermere. Ik heb een leuk cadeau tasje gemaakt met een bedank kaartje, een kaars en giftcards.
Deze mensen hebben ons zo geholpen, zelfs toen we nog in Nederland waren en problemen hadden met een villa, die verkocht bleek te zijn en waar we dus niet in konden. Hier deze vakantie pas echt mogen ontmoeten en het zijn zulke lieve mensen, wij vonden dit wel een bedankje waard. We praten nog even wat bij, vervolgens komen Ron en Michelle ook nog aanrijden en Pascal gaat voetballen met de jongens.
Na een tijdje nemen we afscheid en gaan wij weer richting de villa om naar mijn ouders te gaan.

In de villa doen we wat kleine dingetjes en vertrekken we op tijd richting de International Drive voor onze testen. We zijn iets te laat, want hoe kan het ook anders, er is weer eens wat gebeurd op de I-4.
Toch zijn we zo aan de beurt, en we staan gewoon versteld van hoe de testen hier gaan. Het stokje gaat amper je neus in voor nog geen 2 sec, Daan maakte zijn eigen heel druk om de test, maar nu heeft hij zoiets dit kan toch niet goed afgenomen zijn.
En ja hoor binnen 3 kwartier hebben we de uitslag en zijn allemaal negatief, we  mogen gelukkig terugreizen naar Nederland.

We eten hier op de International Drive bij Golden Corral met zijn allen, komt hier toch ander volk als op de 192 en is allemaal wat chaotischer hier maar het smaakt er niet minder om. Daan is ook mee geweest met het eten, die wilde in eerste instantie niet maar heeft de gok toch genomen, echter moet ik dan wel terugrijden maar dit is geen probleem. 
Rond een uur of half 11 stappen we de villa weer binnen en gaan wij gelijk weer aan de koffers verder, we komen er nu toch wel achter dat we toch nog een koffertje erbij moeten kopen, hier kijken we niet van op, dit is standaard bij ons 😂, we mogen ook 4 koffers en hebben er 3 dus geen extra kosten op het vliegveld.
We gaan allemaal douchen zodat we nog een was kunnen draaien en ik ga nog even aan het blog verder het is inmiddels al 1.15uur dus het wordt toch echt wel tijd om naar ons bed te gaan.

Morgen hoeven we niet zo vroeg de villa uit, dat is dan weer lekker.
We hoeven morgen alleen nog naar de Walmart en Ross (voor een koffer) en dan rond een uur of 14 rijden we richting de Airport.
En dan zit de vakantie er weer op, voor het eerst dat ik het helemaal niet erg vind om naar huis te gaan, waarschijnlijk door alle hindernissen die we hebben gehad voor en tijdens de vakantie. Maar we zijn weer in ons geliefde vakantieland geweest, hebben toch ook veel mooie dingen mogen zien en meemaken.
En we hopen dat snel weer alles wat normaler gaat worden, zoals iedereen dit hoopt.

Het blog van de terugreis volgt wat later 😊

5 opmerkingen:

  1. En zo is dat, fijn om er weer geweest te zijn. Ga zelf pas in 2023 weer, maar zal blij zijn als ik er weer ben. En fijn dat jullie negatief getest zijn, hele opluchting denk ik. Goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja zo zit het er weer op voor jullie
    Goed om te lezen dat jullie allemaal negatief getest zijn en naar huis 🏠 mogen
    Wij gaan het genieten 😉 gewoon van jullie over nemen
    Bedankt dat we mochten mee lezen 📖 en we houden contact
    Goede reis 🛫 naar huis
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen en zo herkenbaar de Ross en de Burlington. Wij zijn ook shoppers en in Orlando vinden wij dat het fijnste. Goede reis terug. Groet Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben bijgelezen en wat een hindernissen hebben jullie gehad. Maar wat fijn dat er hulp is gekomen en wat lief inderdaad. Nou zeker leuke dingen meegemaakt en gelukkig negatief getest weer naar huis. Deze vakantie gaan jullie nooit meer vergeten. Wel echt vervelend dat Daan zich steeds niet goed voelde.
    Waar ik me echt over verbaas is dat jullie vanaf het begin zo lang in bed konden blijven. En later ook tot laat uit konden slapen 😳
    Dat is mij ( ons) nog nooit gelukt 😉
    Geniet van jullie aankopen en welkom thuis!
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dag 17; Our last full day here in Florida

Vandaag rekken we het tot half 11 met uitslapen, ik heb weer niet echt denderend geslapen. Er zit sinds onze trip naar Merrit Island een mug...